LIVRARE SI RETUR
1. LIVRARE
- Expedierea produselor comandate pe site-ul www.teapoint.ro se va realiza exclusiv prin intermediul serviciului de curierat rapid, în termen de 1-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii online de către cumpărător, sau de la confirmarea plății efectuată prin transfer bancar (doar în cazul în care s-a optat pentru această opțiune).
- Termenul de expediere se poate prelungi in cazul solicitarii de catre Cumparator a unor metode de ambalare speciala. In acest caz Cumpărătorul va fi consultat telefonic și astfel își va da acceptul sau va refuza noile condiții de expediere, înainte de a se confirma comanda plasată.
- Livrarea se va face prin preluare locală sau prin curierat rapid în termen de 1-3 zile lucrătoare de la expedierea coletului.
- TEA POINT S.R.L. nu face expedieri de colete sâmbătă şi duminică, iar comenzile plasate în zilele de weekend vor fi prelucrate în următoarea zi de luni.
- Pentru comenzi telefonice speciale, pentru produse ce nu se află în stoc, termenul de livrare se va comunica telefonic de catre Vanzator Cumparatorului.
- Costul expedierii coletelor este de 17 lei (tva inclus) pentru conditii standard de expediere, colete expediate pe tot teritoriul Romaniei, cu greutatea sub 15 kg. Costul de transport va fi trecut separat, pe factura emisa de catre Vanzator. Orice modificare in conditiile de expediere standard ( greutate peste 15 kg, desfacere colet la livrare, plata ramburs) atrage dupa sine costuri suplimentare ce vor fi suportate de catre Cumparator.
- Vanzatorul isi rezerva dreptul sa ofere transport gratuit in cazul unor promotii sau in cazul unor cumparaturi peste o anumita valoare, promotii anuntate si comunicate pe www.teapoint.ro . Transportul gratuit se refera la conditiile standard de transport, definite mai sus
- Vânzătorului îi revine obligația de ambalare a bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare
- TEA POINT S.R.L. nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest aspect ţine de obligațiile curierului prin care au fost trimise coletele. Tea Point srl va face tot posibilul să sesizeze compania de curierat în cazul unor intarzieri pentru o solutionare cat mai rapida.
2. RETUR
- Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta trebuie sa contacteze echipa Tea Point srl telefonic sau pe mail in termenul de 14 zile. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de uzura sau folosinta
- În cazul în care clientul/cumpărătorul se retrage din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. Daca Vanzatorul a oferit transport gratuit ca urmare a unor promotii, contravaloarea transportuului nu va fi returnata Cumparatorului, in cazul unui retur.
- Vanzatorul va rambursa contravaloarea bunurilor returnate in termen de 30 zile de la data la care bunurile au fost receptionate de Vanzator si s-a constatat ca acestea sunt in perfecta stare. Pentru comenzile achitate cu cardul, sau prin transferul bancar, procedura implicită este de a restitui suma aferentă tranzacției prin virament bancar în contul din care fost făcută plata inițială.
- Bunurile pentru care nu se asigura dreptul de retragere sunt: 1) bunurile alimentare, în cazul de față ceaiurile, care au fost desigilate de Cumpărător și, din motive de igienă și de protecție a sănătății nu pot fi reutilizate, respectiv revândute 2) Bunurile la care s-a stricat ambalajul original sau au fost folosite sau deteriorate